duminică, 22 iunie 2014

De ce....?


....Pentru că arăți impecabil în costum, dar îți stă cel puțin la fel de bine și în tricou și fără. Pentru că ești singurul care m-a făcut să fiu geloasă. Pentru sentimentul de protecție pe care mi-l inspiri. Pentru că citești și ai cultură generală, pentru că reușești să găsești soluții la probleme complicate.
Pentru că ești cald, iubitor și mă faci să uit de mine și de tot ce mă înconjoară. Pentru că ești simplu, deschis și spui exact ceea ce vrei să spui. Pentru că ești curios. Pentru că ești obiectiv, serios (când trebuie), demn și am ce învăța de la tine. Pentru că arăți bine. Pentru că mă poți schimba, mă poți face să vreau mai mult atât de la mine, cât și de la cei din jur. Pentru că îmi poți schimba ziua cu un singur zâmbet. Pentru că nu pot să mă supăr pe tine. Pentru că am încredere în tine. Pentru că m-ai făcut să-mi doresc să te las să mă cunoști. Pentru gesturile mărunte, prin care arăți că îți pasă și că pui suflet. Pentru faptul că ajungând să te cunosc, mi-am descoperit o parte a mea care refuzam să o accept. Pentru că ești perseverent, înțelept, încăpățânat și minunat. Pentru că îmi place să te privesc în ochi..Pentru că îmi plac brațele ferme, care de fiecare dată când mă uit la ele îmi doresc să mă strângi în brațe și îmi dau acel sentiment de siguranță, protecție.
Pentru că mă completezi. Pentru că ești exact ceea ce am căutat.
Îmi lipsești...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu