joi, 26 iunie 2014

Bună dimineața!

.....Mă întristez când în fiecare dimineață mă trezesc cu tine în gând și că nu am cum să ajung mai aproape de inima ta..poate că așa ne este scris, să fim departe..unul de celălalt...
Simt că am nevoie de tine...Vreau în fiecare seară să adorm cu tine..și a doua zi să fii tu cel lângă care mă trezesc..
Vreau ca tu să reprezinți visele mele, vreau ca tu să fii motivul pentru care să trăiesc..
Te ador...pentru că așa am ales să fac...te ador pentru că mă faci să zâmbesc...din miliarde de stele pe cer, mi-am ales, steaua mea care să-mi lumineze viața...
Vreau să îmi pun toată încrederea în tine și o să păstrez doar zâmbetul care să-ți spună mereu că te urmez...
Ridică-mă în inima ta...mă voi pierde-n privirea ta ca o ploaie de stele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu