sâmbătă, 24 mai 2014

Pentru mine fericirea...

...poartă numele iubirii, miroase a ghiocei și a prăjituri cu scorțișoară, sună precum valurile mării izbindu-se de țărm noaptea, are aroma cafelei fierbinți și gustul înghețatei de vanilie, are curajul visului meu cel mai nebun, este îmbrăcată în culorile portocalii ale soarelui, se apropie de mine prin atingerea mâinii omului dorit, are formă de cerc se mișcă în juru-mi, în ritmul inimii mele, mă sărută pe față cu stropii ploii senine de vară, îmi răvășește părul alături de vântul de toamnă, mă inspiră și îmi devine muză atunci când creez, mă iartă când o fac să plece pentru o vreme, mă primește când vin înapoi, mă-nsoțește oriunde, crede-n mine deplin, chiar și atunci când se-ntâmplă ca eu să uit a crede în ea...

Chiar de crezi că nu-ți este sortită, îndrăznește s-aduci fericirea în viața ta!


Un comentariu: