vineri, 16 mai 2014

Vreau doar să crezi...




Se prea poate ca noi doi să fim o singură culoare și să ne căutăm prostește printre oameni...
Îmi simt sufletul încărcat...lasă-mă să fiu în gândurile tale, să îți îndrept pașii spre mine...Lasă-mă să te iubesc împreună cu băncile goale, cu vopseaua care stă să cadă..
Dacă în sufletul tău plouă, lasă-mă să intru, să iau durerea picurilor nătângi și să o arunc în mine.
Lasă-mă să țin în plămâni mirosul tău, în ochi culoarea ochilor tăi, în gând, amintirile tale.
Lasă-mă să îți iau trecutul în vene și iubirea să o opresc pe buze...În mâini, lasă-mă să-mi așez capul, în căușul lor, strânge-mi gândurile în unul și oprește-mă să-mi fie dor...
Lasă-mă să îți sărut fiecare deget și pune-ți palmele ușor pe pieptul meu, în stânga, simte inima mea zbătându-se amarnic pentru tine. Ia-o de acolo, sărut-o și spune-i tu când să bată, când să se oprească. Urmează-i liniile încâlcite și pune-o lângă a ta, leagă-le strâns...
Oprește-te din tremur și lasă-mă să te sărut, lasă-mă să te iau de mână...să mă apropii tot mai mult de tine...
Lasă-mi iubirea să-ți curgă pe degete și grăbește-te să o oprești cu buzele.
Dacă ți-e greu și simți că o să cazi împreună cu frunzele ciobite de vânt așază-te lângă mine, lasă-mă să te îmbrățișez și să te țin în brațe. Lasă-mă să te duc în sufletul meu, să te încălzesc cu trupul meu..Oprește timpul și ia-mă cu totul, pentru totdeauna. Vino aici, căci eu te voi aștepta oricât.
Îmi voi lungi brațele pentru tine și voi înghesui în suflet atât de multă iubire încât să te ucidă.
Dacă ți-e greu, nu uita că eu sunt aici și voi rămâne mereu pentru tine.
Nu uita că mor și renasc încercând să te găsesc. Nu uita că sunt nimic fără tine.
Că mi-e dor chiar dacă Dumnezeu m-a purtat din haos în haos. Eu tot rezist pentru tine. Îl voi ruga pe Dumnezeu să-mi schimbe nemurirea pe-o clipă cu tine. Să mă oprești atunci și să-mi dai din clipele tale...măcar trei în care să te sărut, să-ți spun ce simt și să te iau cu mine spre nadir...
Voi fi aici pentru totdeauna...Închide ochii...vezi? Sunt acolo...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu