sâmbătă, 31 mai 2014

Oare mai merită să fim sinceri?

De multe ori mi-am pus întrebarea: să spun tot ce gândesc, despre o anumită persoană?
Și tot de atâtea ori m-am gândit că poate ar fi mai bine să-mi țin părerea pentru mine, dacă nu m-au afectat în mod direct deciziile acelei persoane.
S-a întâmplat, însă, uneori ca anumite decizii  "să mă calce pe coadă" și atunci am încercat să-i spun subtil acelei persoane că a cam depășit măsura și că este cazul să își revizuiască propriul comportament.
Evident că te întrebi și ce a urmat după...
Păi a urmat o perioadă de...tăcere.
Oamenilor nu le place să le spui cu sinceritate ce te deranjează la ei.
Știi, am auzit de multe ori "îmi place sinceritatea". Oamenii spun acest lucru pentru că "dă bine". De fapt, nu fac față... sincerității. Când le spui care este părerea ta despre anumite decizii sau fapte ale lor, o iau razna.
Au impresia că ai ceva personal cu ei, rup legătura cu tine și consideră că nu ești persoana potrivită să stea lângă ei.
Pur și simplu, oamenilor nu le place să fii deschis cu ei. Nu le plac oamenii sinceri!
Pentru cei mai mulți dintre ei, să fii sincer înseamnă să "îi periezi", să ai doar cuvinte de laudă la adresa lor.
Cine merită să fie lângă tine, va accepta și părerea ta, chiar și atunci când nu îi lauzi, când nu-i dai dreptate.
Va înțelege că are de retușat: ori un anumit comportament, ori o ținută, ori pur și simplu anumite ieșiri...în decor.

Se întâmplă ca oamenii din jur să nu fie sinceri cu tine.
De ce nu-ți spun în față adevărul?
Pentru că nu te cunosc, pentru că ei nu știu că tu poți face față adevărului, indiferent care este acela. 
Poate se cunosc pe ei și știu că nu și-ar dori să audă o remarcă, care să le dărâme ...realitatea proprie, în care totul este perfect.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu